Esittely: Minä - Markus

Sivustomme on mahdollinen näyttämällä online-mainoksia vierailijoillemme.
Tue toimintaamme poistamalla mainosten estotoiminto verkkosivustollamme.

Mitä mieltä olet esittelystäni?

• Mahtava!

Ääniä: 0 0,0%
  • Paranettavaa olisi

• Huono

• Ääniä yhteensä
    3

Markus

Webmaster
Ylläpidon jäsen
10.2.2017
13
4
3
23
Salo
www.markussilvo.fi
Moikka maailma ja Markus.OVH!

Minun nimeni on Markus ja olen työntekijänä täsmällinen ja rauhallinen. Opettelen mielelläni aina uutta ja olen hyvä omaksumaan uusia taitoja ja tehtäviä.

Ammattikoulutukseltani olen datanomi (tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto). Datanomi-koulutukseni aikana olen käynyt työpaikkaohjaajakoulutuksen jonka tavoitteena on, Että tuntee oman alansa perustutkinnon opetussuunnitelman ja kansalliset näyttöaineistot. Osaan myös esimerkiksi perehdyttää muita työhön, toimintatapoihin ja sääntöihin.

Kokemusta minulta löytyy HTML ja CSS käytöstä (*Front-end web development) ja olen aloittanut myös opiskelemaan PHP:ta. Sen lisäksi löytyy myös jonkin verran kokemusta eri sisällönhallintajärjestelmien käytöstä kuten esimerkiksi Drupal, Joomla ja WordPress joka on oma suosikkini erillaisten verkkosivujen luontiin.

Osaan myös käyttää Photoshopia ja Illustratoria erillaisiin graaffisiin suunitteluihin kuten esimerkiksi logon tekemiseen.

Minulta löytyy myös kokemusta Microsoft Officen eri tuotteista esimerkiksi Word, PowerPoint ja Exel. Osaamista löytyy myös videokuvaamisen puolelta ja eri videoneditointi ohjelmista kuten Sony Vegas Pro ja Adobe Premier Pro:sta.

Itselläni on myös kokemuksia eri Windows/Linux käyttöjärjestelmien käytöstä esim: Windows 2000 aina uusimpaan ”Windows 10” ja tietenkin myös eri versiota windows ja Linux palvelin versioista kuten Windows server 2012, CentOS ja Debian.

Olen myös tämän ja monen muun verkkosivuston ylläpitäjä

Kiitos kun luit esittelyni ja jos haluat voit lukea minusta lisää verkkosivuillani osoitteesta https://www.markussilvo.fi/

- Markus

Viimeksi muokattu:

Markus

Webmaster
Ylläpidon jäsen
10.2.2017
13
4
3
23
Salo
www.markussilvo.fi
Moi, Markus

Hienot sivut sinulla. Toivon, että voisimme ehkä tehdä pientä yhteistyötä. Miltäs kuulostaa? Onko Apple sinulla kiinnostuksen kohteena yhtään? :)
Kiitos viestistäsi! Yhteistyö kuulostaa hyvältä. Applen laitteista ei itselläni ole paljoa kokemusta yhtään.
Mutta laita vaikka minulle yksityisviestiä ideastasi.

Käyttäjät jotka lukevat tätä Keskustelua (Jäsenet: 1, Vieraat: 0)